Роз’яснення Пенсійного фонду України «Щодо причин відхилення заяви-розрахунку» від 27.02.2024
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
РОЗ’ЯСНЕННЯ
від 27.02.2024
Щодо причин відхилення заяви-розрахунку
Відхилено заяву-розрахунок: в чому причина?
Фінансування для оплати лікарняних роботодавцю здійснюється Пенсійним фондом України на підставі поданої заяви-розрахунку, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.
Заяву-розрахунок, подану страхувальником в електронному вигляді, може бути відхилено лише з причини наявності помилок.
Найтиповіші помилки:
— неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказано не повністю або з помилками), номер рахунку, МФО банку тощо;
— не внесено дані щодо належності застрахованої особи до пільгової категорії (наприклад, до постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи);
— невідповідність між набутим страховим стажем застрахованої особи (за останні 12 місяців), і тим, що зазначений в Реєстрі застрахованих осіб;
— неправильно розраховано суму виплат за листком непрацездатності.
По заявах-розрахунках, що сформовані на підставі паперових листків непрацездатності, найчастіше невірно вносяться реквізити самого листка непрацездатності та/або інформація про застраховану особу. Для документального підтвердження скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.
Причина відхилення заяви-розрахунку (зі статусом «не прийнято») відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України).
Роботодавці, які з певних причин не можуть скористатись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру головного управління Пенсійного фонду України.