Индикатор надёжности

Подсказка: Рекомендуется задать пароль длиной не менее двенадцати символов. Чтобы сделать его надёжнее, используйте буквы верхнего и нижнего регистра, числа и символы наподобие ! " ? $ % ^ & ).

Внесено зміни до Порядку повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів

28 червня 2024 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Порядку повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів» від 28.05.2024 № 262. Цим наказом внесено зміни до Порядку повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 № 787 (далі — Порядок № 787).

Так, в абзаці п’ятнадцятому пункту 5 розділу I Порядку № 787 виключено норму, згідно з якою уповноважена особа платника для отримання коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, має надавати копію свого паспорта до органу, що контролює справляння надходжень бюджету.

Одночасно абзац шістнадцятий пункту 5 розділу I Порядку № 787 викладено у такій новій редакції:

«Заява про повернення (перерахування) коштів з бюджету в електронній формі подається з обов’язковим накладанням електронного підпису платника або уповноваженої особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». До заяви одночасно подається копія: платіжної інструкції, яка підтверджує перерахування коштів до бюджету, судового рішення, засвідчена належним чином (у разі повернення судового збору (крім помилково зарахованого) та грошового стягнення за адміністративні правопорушення), документа, що підтверджує відповідні повноваження уповноваженої особи, засвідчена належним чином.».

Таким чином, уповноважена особа платника вже не повинна подавати до органу, що контролює справляння надходжень бюджету, копію свого паспорта одночасно з заявою про повернення (перерахування) коштів з бюджету (уповноваженій особі достатньо подати довіреність з обов’язковим наданням документа, що підтверджує відповідні повноваження, або копії такого документа, засвідченої належним чином).

Також абзац другий пункту 2-1 розділу I Порядку № 787 викладено у новій редакції, згідно з якою у процесі повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів (крім податків, зборів, пені та платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС та органи Держмитслужби), застосовується система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» (далі — система Казначейства) з використанням засобів криптографічного захисту інформації Казначейства. Правила використання системи Казначейства визначаються Казначейством та оприлюднюються на офіційному вебпорталі Казначейства.

В абзаці десятому пункту 6 розділу I Порядку № 787 тепер зазначено, що разом із заявою про повернення (перерахування) коштів з бюджету платником подаються до органу, який веде облік заборгованості в розрізі позичальників, оригінал або копія платіжної інструкції, яка підтверджує перерахування коштів до бюджету.

Отже, тепер не можна замість вищенаведених документів подавати їхню скановану копію, з обов’язковим накладанням електронного підпису платника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, за умови подання такої заяви в електронній формі.


Вам також може бути цікаво

Воєнний стан і мобілізацію продовжено ще на 90 днів до 8 лютого 2025 року
Змінено ознаки окремих доходів для відображення у Податковому розрахунку
Закон України, яким збільшується ставка військового збору, направлено на підпис Президенту України
Внесено зміни до Порядку бронювання військовозобов’язаних засобами Порталу «Дія»
З 1 жовтня 2024 року оновлено вимоги до організації та проведення профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій
Набув чинності Закон, яким запроваджено додаткові підстави розірвання трудового договору з ініціативи роботодавця та відсторонення працівників від роботи