Роз’яснення Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області «Щодо необхідності роботодавцем повідомляти Пенсійний фонд про виплату лікарняних своїм працівникам» від 17.12.2024
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
РОЗ’ЯСНЕННЯ
від 17.12.2024
Щодо необхідності роботодавцем повідомляти
Пенсійний фонд про виплату лікарняних своїм працівникам
Чи потрібно роботодавцю повідомляти Пенсійний фонд України про виплату коштів за лікарняними своїм працівникам?
Так, потрібно.
Після здійснення оплати листків непрацездатності застрахованим особам роботодавець має протягом місяця відзвітувати про проведені виплати та надіслати до Пенсійного фонду України відповідне повідомлення.
Сформувати та надіслати повідомлення про виплату коштів можна через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України — https://portal.pfu.gov.ua.
Повідомлення також може бути надіслано листом з повідомленням або надано безпосередньо до сервісного центру Пенсійного фонду України.
Увага! Відсутність повідомлення про виплату коштів застрахованим особам протягом трьох місяців з дня отримання фінансування від Пенсійного фонду України є підставою для проведення позапланової перевірки щодо використання страхувальником коштів ПФУ.