Індикатор надійності

Підказка: Пароль повинен мати щонайменше 12 символів. Щоб зробити його сильнішим, використовуйте великі та маленькі букви, цифри, та спеціальні символи.

Пенсійний фонд реалізував можливість подання онлайн відомостей про рух кадрів роботодавцями, які бронюють працівників

Як ми вже повідомляли, підпунктом 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану» від 05.06.2024  № 650 (далі — Постанова № 650), яка набрала чинності 08.06.2024, встановлено, що органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації (далі — підприємства), які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань (далі разом — ЗСУ) в особливий період, підприємства, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, не пізніше ніж протягом наступного дня після прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору подають Пенсійному фонду України (далі — ПФУ) відповідні відомості через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

Пунктом 5 Постанови № 650 доручено ПФУ та Міністерству оборони протягом місяця з дня набрання чинності цією Постановою (тобто до 08.07.2024) забезпечити електронну інформаційну взаємодію між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — РЗО) та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних та резервістів (далі — Реєстр військовозобов’язаних) щодо працівників підприємств, установ та організацій, зазначених у підпункті 3 пункту 3 цієї Постанови, віком від 17 до 60 років, їх посад у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі та застосування відомостей зазначених реєстрів відповідно до затвердженого цією Постановою Порядку № 650.

Пунктом 6 Постанови № 650 доручено ПФУ протягом місяця з дня набрання чинності цією Постановою (тобто до 08.07.2024) забезпечити технічну можливість подання органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, які є критично важливими для забезпечення потреб ЗСУ в особливий період, для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, до ПФУ через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі відомостей, зазначених у пункті 5 цієї Постанови.

На виконання вищенаведених норм Постанови № 650 ПФУ вже забезпечив інформаційну взаємодію між РЗО та Реєстром військовозобов’язаних. Про це ПФУ повідомив на своєму сайті 04 липня 2024 року, зазначивши, що відтепер роботодавці в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ мають можливість у режимі реального часу подавати відомості про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення / відновлення дії трудового договору. Для подання відомостей через кабінет страхувальника пункт меню «Комунікації з ПФУ» доповнено опцією «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)» / «Повідомлення про зміни в трудових відносинах». У разі подання роботодавцем зазначених відомостей через вебпортал електронних послуг ПФУ дані в РЗО оновлюються впродовж доби.

Покроковий алгоритм дій роботодавців ПФУ розмістив на своєму сайті 05 липня 2024 року, зазначивши, що ПФУ реалізував можливість оперативного подання роботодавцями відомостей про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення / відновлення дії трудового договору в режимі реального часу. Подати дані роботодавці можуть онлайн: в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

05 липня 2024 року ПФУ на своєму сайті повідомив, що відповідно до Постанови № 650, яка набрала чинності 08.06.2024, не пізніше ніж протягом наступного дня після прийняття працівника на роботу роботодавці мають подати відповідні відомості через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. При цьому у період до 15.07.2024 — дати завершення апробації запровадженого на веборталі електронних послуг ПФУ в кабінеті страхувальника нового сервісу, роботодавці мають можливість подати відомості про трудові відносини з працівниками, що мали місце в період з дати набрання чинності Постанови № 650, тобто з 08.06.2024. Починаючи з 15.07.2024 можливо буде подати лише відомості про зміни в трудових відносинах, які відбулись не пізніше ніж протягом наступного дня після події.

Однак вже 19 липня 2024 року ПФУ на своєму сайті повідомив, що відомості про трудові відносини з працівниками, що мали місце в період з 08.06.2024 по теперішній час, роботодавці можуть подати до завершення апробації запровадженого на вебпорталі електронних послуг ПФУ в кабінеті страхувальника нового сервісу, а саме до 01.08.2024. Після 01.08.2024 можна буде подати лише відомості про рух кадрів, які відбулись не пізніше, ніж протягом наступного дня після настання відповідної події.

Отже, дата завершення апробації запровадженого на вебпорталі електронних послуг ПФУ в кабінеті страхувальника нового сервісу перенесена з 15.07.2024 на 01.08.2024. Тому до 01.08.2024 (включно) роботодавці мають подати накопичені відомості про рух кадрів за період з 08.06.2024, а після 01.08.2024 відомості про рух кадрів подаються не пізніше наступного дня після настання відповідної події (прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору).

Також 05 липня 2024 року ПФУ на своєму сайті повідомив, що відомості, зазначені в підпункті 3 пункту 3 Постанови № 650, мають подавати підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб ЗСУ, інших військових формувань в особливий період, та підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період. ПФУ не має повноважень визначати перелік страхувальників, які відповідають зазначеним умовам. При цьому якщо страхувальник не належить до критично важливих підприємств, установ та організацій, але подав по працівниках дані, визначені в підпункті 3 пункту 3 Постанови № 650, то видаляти такі дані не потрібно. Відомості про працівників, які надійшли через вебпортал електронних послуг ПФУ, завантажуються до РЗО та зберігаються в ньому. Такі відомості буде враховано при формуванні електронної трудової книжки працівника.


Вам також може бути цікаво

Внесено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного соціального внеску щодо домашніх працівників
Внесено зміни до Порядку бронювання військовозобов’язаних і до Критеріїв та порядку, за якими здійснюється визначення підприємств критично важливими
Прийнято та офіційно опубліковано Закон про Держбюджет–2025, яким встановлено соціальні стандарти на 2025 рік
ДПСУ роз’яснила порядок застосування нової ставки військового збору податковими агентами (роботодавцями)
Набрав чинності Закон, яким збільшено ставку військового збору
Набрав чинності новий Порядок бронювання військовозобов’язаних